Monday 3 March 2008

Sunday School's Mothers Day performance

Date: 29th February 2008
Venue: BCEC


The children had song presentation for the mothers on
Friday before the bible class. The junior group started
the performance with a simple but lovely song


三月里开满了康乃馨花,第一个星期天送给妈妈
康乃馨花,康乃馨花,康乃馨花,
第一个星期天送给妈妈.
啦。。。。啦。。。。 啦。。。。送给妈妈.


Then the teenage group read a very touching article.......
这是一个母亲给孩子的告白
亲爱的孩子…
你还记得吗?在你还很小的时候,我用时间教你用
汤匙和筷子吃东西教你梳头发,系鞋带,穿衣服
如今,我年老了…当我忘了扣钮扣…吃饭弄脏衣服…
梳头发手会不停颤抖时…
不要催促我,请对我多一点耐心和温和

孩子, 你还记得吗?在你还很小的时候, 我以故事
陪伴你入睡…你学会的第一首儿歌, 我们一共练习
了好几百回…你每天所问的为什么总是让我绞尽
脑汁去回答
如今,我年老了…当我重复又重复说着老掉牙的
故事, 哼着孩提时的儿歌时,

原谅我, 让我继续沉醉在这些回忆中吧! 因为我
怀念和你在一起日子…
孩子, 如今我老了, 站不稳, 也走不动…
所以,请你握紧我的手, 陪着我, 慢慢的…
就像当年一样,我牵着你的小手…
带着你一步一步的向前走
孩子,我爱你


After the song presentation, all the children were given
a gift to be presented to their mom.......



Teenage group


Junior group: from left
Yi Dong (China), Benny (Taiwan), Daniel (China)


Junior group: from left
Daniel, Dou Dou & Wu Tong (China)


Juniou group: from left
Wu Tong & Tao Tao (China)

After the performance, we took the photo with the
children......




Daisy.....




Joyce & Wu Tong


Nelson & cute Daisy


No comments: